tisdag 9 februari 2010

Sista dan kanske???

Hoppas, hoppas verkligen att skrotan har sista hemma dagen imorgon!!!! *håller tummar å tår*

Har varit uppe sen kl FEM imorse, JA det ÄR sant!!! Men mår skit dåligt nu... Jaja... Vad ska man göra??

Skrotan är (förhoppningsvis!!) på bättringsvägen och jag hoppas på hennes sista hemma dag imorgon som sagt! Och sen har hon bara en dag kvar innan vi ska åka NER T STAN!!! *längtar* Det ska bli kul även om det blir kort...

Lilla skrotan längtar som bara den!!! Och det är ju bra!!! ;)

Har idag träffat två underbara människor!! Först (helt ovetandes!) en gammal skolkompis (tillika partyvän!) på tåget imorse!! Så vi samspråkade i en dryg timme!!! Super kul!!!

Sen när jag kom ner t stan och talade med ena kurs ledaren om att jag ev inte kunde komma imorgon (vilket jag nu förmodligen kommer göra ändå!) så förstod de men tyckte de att det var synd då vi ska ha en extern föreläsare imorgon fm. Oki tänkte jag, eller rättare sagt FASIKEN va typiskt... Jaja, vad gör man tänkte jag??

Vid lunch skulle jag iaf luncha med en gammal vän!! Thanx "mrs M"!!! Det var jätte trivsamt!! Och det roligaste var att hon sa att hennes man satt hemma och förberedde en föreläsning han ska hålla imorgon. Jaha, sa jag då och så pratade vi vidare och det visade sig att det är HAn som ska föreläsa för OSS imorgon!!! Hahahaaaa, ja tänk vad världen kan vara liten va??? *asg* Men jag hoppas jag kommer iväg och det ska bli skitkul!!! Ska nu alldeles snart gå och sova!!!

Kram

Inga kommentarer: