söndag 31 januari 2010

Bra slut på helgen!!

Det har varit en jobbig helg på olika plan, men skit i det nu för dagen idag har varit kalas bra!!!! Vi gick upp tiiiidigt och la oss i soffan och kollade på bompa och halvsov både jag och skrotan!! *mysfaktor* Sen kom vi till slut på benen och käkade frulle och packade badväskan och begav oss till badhuset!!! Trots att rutschkanan är avstängd (pga is....) så hade vi en helt underbart kul dag!! Och "little E&I" var med och förgyllde dagen!!!! Att "mommo" var med var ytterliggare en bonus!!!

Efter timmar i badhuset så åkte vi hem och grillade korv i trädgården med alla trötta ungar och det var hur mysigt som helst!!!! Om vi ska gnälla hade det känts bra med liiite färre mminusgrader, DÅ hade det varit ultimat!!! ;) Men thanx our friends för idag!!! Som så många gånger förr så är det alltid lika trivsamt!!! ;)

Nu är det snart en ny vecka och en uppladdning inför nästa helg som jag (och förmodligen fler än jag!) ser fram emot!!! Då ska vi busa och ha skit kul!!! Kan ju inte skriva så mycket mer här då det finns de som inte behöver veta allt innan de är på plats!!! *asg* Sorry "mrs A" orkade bara inte hålla mig..... *fniss*

SÅ nu ska jag faktiskt tacka för idag och gå och sova lite tror jag!!! Natti-natti!

Kram