tisdag 16 februari 2010

Då så...

Då har man hunnit vara med skrotan på h-träning, fixat middag och myst och när hon kom i säng har jag fått fixat, pratat m bästaste "ms H" och kollat OS så NU ska jag faktiskt inte göra mer för idag!!

Drar till "lilla stan" imorgon igen, ska bli skoj! Så då måste jag snart gå och nana.... *ZZZzzzz* Men det blir nog bra!!

Så morgondagen är väl minst lika fullsmockad kan jag tro och helgen ser ut att ha blivit totalbokad också.... Roliga saker, MEN när ska vi landa??? Vi behöver snart trycka på paus knappen... Men det blir nog bra får vi hoppas! Vi måste nog tänka på att inte köra på i 190 HEEEELA tiden när vi faktiskt är här av anledningen att få lite luft! Att få andas lugnt... Jaja, det kommer nog snart.... Nu ska jag gå och nana hos min STOORA lilla kärlek!!!! ;) Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: