lördag 27 februari 2010

Äntligen!!

Dagen har varit bra på många sätt idag för både mig och skrotan och (givetvis) mindre bra på några sätt!! Jag tänker hålla några av de bra sakerna för mig själv ett tag. *sorry* Men så är det!!

Den stooora tråkigheten är väl ... JA vädret... *suck* Jag kan inget annat än sucka... Men är ganska glad att jag struntade i att skotta i morse!! Då hade det "bara" kommit en dm men nu har det ytterligare kommit en... Så nu ska jag baka bröd för imorgon ska vi ha Me & I party här!! Och innan dess lär jag ut och skotta några timmar... Jag har "anlitat" lilla skrotan för "barnarbete imorgon... Uppdrag "snöhögsdemolering"!!!! Heheheheeee. Det är nämligen så att snö-"vallarna" har stigit liiite för högt för att "skotta över"... Så det ska vi börja med imorgon!! SEN ska vi skotta upp högarna från vägen igen... För snart väntar jag även på att taksnön kommer... *phu* Så morfar drog på semester i rättan tid tror jag...

Jaja, så är det! Så nu säger jag natti för idag för jag kommer förmodligen däcka efter brödbakeriet!!! ;)

Kram

Inga kommentarer: