söndag 28 februari 2010

Kalas helg!!

Så var även denna helg till ända!! Svisch vad tiden går!!! ;) Dagen har varit mycket bra MEN ack så hektisk (på ett bra sätt!!!) och nu ska jag bara vara en stund innan kudden kommer och rycker i mig!!

Snöskottning (kanske mindre kul men) på dagen och lilla skrotan har njutit i snön kan jag säga!!! ;) Och jag fick återigen hjälp med uppfarten av grannens far som kom med snöslungan!!! *känns bra* Men resten har jag fixat och även "vägen" till vår lilla grillplats!!!

Sen var det dags att fixa inför Me & I partyt!! Och skrotan längtade sååå efter att de skulle komma!! Och det blev lite shoppande och sen var "mrs A" och barnen kvar på middag!! Mycket trivsamt!! Ett glas rött unnade vi oss också och ungarna hade skitkul! (som vanligt!!!) Sen blev det att röja av när de traskade hem och vi fick iordning och skrotan i säng... *phu* Så nu ska jag bara sitta en stund och bara vara och njuta av tystnaden!!!! ;)

det var liite osäkert ett tag i morse om det skulle bli nåt party idag... Men jag ringde en annan säljare och hon kunde komma!! *thanx!!!* Så jag är så nöjd med dagen!!

Och imorgon ska jag köra "slanka linjen"... *hahahahaaa* Ska även beställa hem sådana där "rensingspiller" som jag fick mersmak av thanx to "lady D" och "ms H"!!! Thanx girls!!! Så det kommer sitta fint nu tror jag! Sen har jag ju fått en "max-start" med träningen iom snöskottningen, så det är väl bara att fortsätta!!! Träna då menar jag såklart! Mer snö behöver vi INTE!!!

Jag har även ägnat min vän "mrs AR" en stoor tanke i helgen som sitter på Hawaii med sin familj och har sin man på annat håll... Men som det verkade förut så har de klarat sig bra alla fyra!!! Massa kramar till er!!!

Så imorgon ska jag jobba en del och hämta skrotan kanske lite tidigare då vi är bjudna på middag!! *mysigt* Det är ju sportlov nu men skrotan får gå till jobbet vissa dagar då jag har en hel del att stå i med jobbet!!! Men nu ska jag säga natti härifrån så hörs vi i morgon!!!

Kram

Inga kommentarer: