onsdag 24 februari 2010

Kan det vara möjligt??

Det är (och har varit) mååånga och lååånga uppförsbackar och motgångar för oss en längre tid men så sent igårkväll så fick jag ett positivt besked... Kan detta månne vara möjligt??? Ska något flyta vår väg nu?? Ja, jag häpnar... Men i positiv bemärkelse denna gång!!!

Skrotan är ledsen nu då "mommo" å "moffa" åkt iväg tiiidigit imorse. Men så är det ju och det kommer gå över! Men hon ville käka frulle hemma och då jag jobbar hemifrån idag så tyckte jag att det kan hon då få göra! Så det har hon gjort! Å som hon har ätit då!! Snabbt, mycket och UTAN tjat!!! *wow* Vad hände liksom??? ;)

Så nu ska vi snart bege oss ut i den härliga vinter solen och bege oss till hennes "jobb"! Sen har jag hur mycket som helst att göra!! Roliga saker mest förutom vissa inslag, men det får väl gå!!

Så nu får jag köra på här! Återkommer senare förmodligen!!

Kram

Inga kommentarer: