söndag 21 februari 2010

Ny vecka!

Nu håller jag tummar å tår!!! Som det ser ut nu så ska Skrotan vara på g t dagis imorgon, ånej, förlåt, jag menade "jobbet" såklart! *känns bra* Men oron är inte borta... Vi får se efter samtalet jag ska göra imorgon!

Ny vecka på kursen! Känns både bra och inte bra... Bra för det är roligt och intressant, trist för det är snart över... ;) Så det är med blandad förtjusning som man ger sig in i denna vecka!!

Har ju lite att ta igen, men det kommer tid i veckan för det!! Så i slutändan ska det nog bli bra!! Jag tror på detta och det ÄR kul så det blir nog "dretbra"!!!

Ska nu bara kolla klart på skidåkningen (ja det har ju inte riktigt startat än, men snart så...) innan kudden kallar!! Skrotan somnade snabbt ikväll, det är ju inte så himla konstigt att hon är så trött med tanke på allt, men det borde vända snart va???????????? *hoppas, hoppas, hoppas*

Så nu säger jag natti för idag!!

Kram

Inga kommentarer: