torsdag 11 februari 2010

Akuten...

Skrotan har återigen besökt akuten... Magen, men de tyckte att det "kan vara så" ungefär... Men vad mer kan man göra?? Så nu "vet" vi det... Men jag har mina aningar... Men hon är på benen och DET är huvudsaken!!! ;)

Så nu har vi spenderat kvällen på sjukan istället för i vår goda säng... Men NU snart så ska vi äntligen komma dit också!!! Ja, skrotan har redan hamnat där och jag ska snart gå efter!!!;) Vi har även hunnit packa, fixa iordning presenterna och skrotan har duschat!! *känns bra* Så imorgon styr vi kosan söderut!!!! *me like*

Idag har jag "bara" mått pyton EN gång, bra va??? Thanx "ms H" för allt!!! Hade varit trivsamt om även du hade följt med oss imorgon!!! *ssss* Men vi får ta det en annan gång!!! Ska nu bara vara i iaf FEM minuter innan jag däckar!!!

Kram

Inga kommentarer: