måndag 22 februari 2010

Trött måndag...

Känner mig "måndags trött" nu, men nu är denna dagen gjord!!! *känns bra* Kursen idag har varit bra, men känns liiite som "överkurs" då vi suttit med siffror... ;) Men det är ok och en massa skoj folk på kursen så det går fint ändå!!!

Har varit lite orolig idag för skrotans skull, men det har gått bra idag!!! *känns ännu bättre* Men hon är lite matt nu kan man säga efter en heldag på "jobbet"! Så när vi var och handlade så var hon såååå sömnig... *stackars* Men nu myser vi i soffan framför bompa!

Så snart ska hon fixas klar för natten och jag ska skriva en rapport har jag tänkt. Vi får väl se hur det går med den saken... :) Sen är det ju "bara" lite os att kolla på också... Så vi får se hur det blir med allt!

Ska nu ägna mig åt min lilla kärlek en stund!! Bästa att passa på då vi inte får så mycket tid på veckorna just nu... :(

Kram

Inga kommentarer: