söndag 14 februari 2010

Säger natt-natt

Återigen så kommer snart klockan ringa... På det stora hela är kursen intressant men INTE att gå upp så jäkla tidigt.... *hua* Imorgon ringer klockan 05.00... *suck* Jaja, skrotan är inte helt nöjd med denna tillvaro och hade det inte varit för att det "bara" är två veckor kvar hade jag dissat det hela oavsett hur bra det än är!!!

Skrotan har varit på 5-års kalas idag och är så nöjd även om det var lite "jobbigt" till en början... Det var inte som i fredags kan jag väl säga... Jaja, nu har hon gjort det och är efter allt nöjd på det stora hela!

Själv har jag haft en usel dag... Jag fixar inte detta längre, men SNART så ska det bli en förändring, var så säker!!!

Så nu har jag hängt tvätten, fixat hennes kläder för morgondagen och ska nu gå och sova lite!! Så jag säger natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: