måndag 8 februari 2010

Kurs start å skit...

Jamen är det typiskt eller är det typiskt??? Jag tror jag smäller av. Så fort jag får nåt "vettigt" att göra så vad händer??? Jo lilla skrotan fick ju en febertopp igår som var som bortblåst idag. Men hemma idag så klart. Mormor passade först och morfar fick åka hem tidigare för att "ta över" stafett pinnen. Jag puttrar hem på tåget och FRÖS i drygt en och en halv timme... *suck* So good so far.

Kommer hem (blir hämtad vid tåget av skrotan och morfar) och vi käkar kvällsmat (då lilla skrotan inte velat äta direkt...) och sen blir det en telefon session med hennes polers i stan och sen en dusch och så och vad händer sen?????????? JO hon KRÄKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *jag smäller av*

Så vi får se om jag klarar mig och kan åka imorgon... Det blir värsta "lapptäcket" här imorgon... Men, men... Ska gömma mig i ett hörn och tycka lite synd om mig själv nu tror jag....

Kram

Inga kommentarer: