torsdag 4 februari 2010

Fått mycket gjort tillslut!

Lilla skrotan var inte på humör i afton... Lite trött efter "jobbet" tror jag nog. Så vi "livade" upp det hela med Mojje i stereon och wii-spel på teven!! *phu* Samtidigt fick jag rensat i en pärm som väntat på det i något år... Jaa, jag vet, men nu är det gjort!! Nu ska bara resten av det fixas så är den klar!! ;)

Har fått kolla igenom lådorna och det fattas en låda... :( Den är spårlöst borta... Sen har jag fått strukturerat upp lite jobb och har fått grov planerat de närmsat 3 veckorna då jag ska på kurs i "lilla" stan! Parkerar här! ;)

Har summa sumarum fått en hel del gjort! *känns bra* Och ska nu bara skriva ut lite foton som skrotan ska ha med till jobbet för att göra "sitt hus"! Sen ska jag inte göra mer för idag utan försöka få sovit lite då det kommer bli en lååång dag imorgon och en mycket trivsam helg har vi framför oss också!!! Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: