tisdag 30 juni 2009

Neeeej....

Att man aldrig lär sig???? *suck* Skrotan smörjer man NOGA innan sol och bad, men en själv da?? Typ inte. Och nu efter X antal timmar vid havet så känns det kan jag lova... Jaja, så är det.

Vi började dagen senare än vanligt, då skrotan skulle vara hemma idag. Och tack å lov för det! det blev ju sent för henne igår efter det där oväntade mötet... Så hon sov inge vidare resten av natten heller då tyvärr.. Men imorse när hon vaknade var första frågan; "Ska vi snart åka t stranden m "little M" mamma?? Herrejösse tänkte jag bara, kan vi inte få vakna först??? =)

Men vi fixade iordning här och begav oss iväg till "lady D"'s residens för att vattna blommorna. Och DET behövdes kan jag säga!! Så jag hoppas de lever när familjen HL återvänder från semestern!!

Sen bar det av ut till havet. Det var alldeles lagom med folk till en början! Och inte jättehett heller!! Sen kom det något enstaka moln så man t o m FRÖS en stund! Men det är ju då det är så förrädiskt... Vilket jag NU känner av. Men det är ju eg ingen nyhet eller??? Så nu sitter jag här. Det blir nog en natt på soffan så jag kan ha fläkten riktad mot mig... =)

Och sicken fisk hon blivit i vattnet!!! Från att ha varit relativt försiktig (som hon faktiskt ofta är!) till att ha tuffat tills sig rejält!! Men hon har respekt för vattnet och DET tycker jag man ska ha. (Säger den gamla simläraren.... *asg*) Men å andra sidan så har hon ju bestämt sig för att lära sig simma i sommar så det är väl bara att sätta igång!! =) (Hennes egna beslut och när hon tar som DÅ rubbar man inte gärna på det kan jag säga.... *s*) Till protokollet måste även tillägas att även jag BADADE!! När hände det innan augusti liksom??? =)) Men jag har t o m "vittne"!

Dagen avslutades hos "ms B" ute i stugan och det var underbart att sitta och slappa i skuggan kan jag säga medans barnen sprang omkring. Men där någongång gick nog luften helt ur skrotan som Har kört hårt hela dagen!

Ska nu faktiskt inte göra något mer ikväll, jovisst det ska jag; hänga tvätten från badet idag, men SEN blir det vertikalt läge kan jag säga!!


Kram

Inga kommentarer: