onsdag 3 juni 2009

Besök igen.

Skrotans mormor kommer ner igen då skrotans gammelmormor är jättdålig och har nu fått eget rum på sjukan... Skrotan längtar efter sin mormor men det "är inte så mycket med henne" nu när hon kommer av förklarliga skäl. Men det blir nog snart bättre med det!

Har landat lite i tillvaron efter mötet igår... Men jag ska ringa några samtal och lägga några mejl innan jag kan ta ett vettigt beslut UTAN att vårt kära system brakar.... *suck* Tänk om systemet bara kunde se till barnen direkt istället för något annat som de håller på med... *trött* Jag har så svårt att förstå hur systemet fungerar då olika personer på SAMMA inrättning säger så HELT olika saker??? Att man tolkar saker olika då man är olika som individer det fattar jag med. MEN vad jag inte förstår är hur systemet år ut och år in kan få hålla på då det inte verkar som NÅGON vet några besked alls och att besked helt plötsligt (över en natt!) bara kan ÄNDRAS beroende på vilket humör de är på????? Näe, ska släppa detta idag då jag nu ska ta ut skrotan så hon får leka då hon är hemma idag efter allergiattacken hon fick över sig igår... *stackarn*

Så nu ska vi ut och njuta lite!!

Kram

Inga kommentarer: