lördag 13 juni 2009

Underbar sol!!

Tänk vad härligt humör man kan bli på bara för att solen visar sig!!! Underbart! Här har vi haft en stor städ och slängdag! *skönt* Men som vanligt kommer jag förmodligen ha värsta ågren imorgon då jag kommer "sakna" en massa.... =) Men nu är det borta!! Skrotan var för söt idag... Hon började med att vilja "sminka" sig och jag tänkte att det får hon väl då. Sen kommer hon i sin nya klänning och sina klackskor och frågar efter damtrasan..... *asg* Så hon har skuttat här och dammat i högklackat.... Vart kommer detta sluta tro???

Jaja, rent och fint blev det iaf! Så ikväll säger hon bara i soffan; "Mamma tänk så skönt att det är nystädat nu va?" Vad säger man???

Näe, nu hoppas jag bara på att hon somnar fort så jag kanske kan hänga med ut på stan med några polers..... =) Har en b-vakt "stand-by" men plickar inte hit en av hennes "favvo-vakter" precis innan hon ska somna... Det är lika med VAKEN... *s* Så vi får väl se!

Så jag lär återkomma med rapport imorgon iaf!

Kram

Inga kommentarer: