tisdag 16 juni 2009

Packar igen da!

Då var det bara att dra fram väskan igen da för en färd norrut! Ska bli skönt att komma iväg. Det har varit lite mycket nu ett tag. Men det är väl som det ska antar jag! Skrotan kom precis hem här efter en em ho sin bästis "little A" och var super nöjd! Hon är helt slut... *ler* Men med tanke på att hon haft svårt att somna nu i ett par dagar så kan jag förstå att hon är det. Det är ju inte ett lugnt tempo de små kör om dagarna.... Så hon får varva ner lite nu innan hon ska fixas för natten!

Alltså detta eviga packande... *phu* Jag förstår inte men jag tycker det är såå tråkigt... Vad ska med? Behövs allt? Ibland undrar jag hur jag tänker när jag packar och då speciellt åt skrotan... Hon har verkligen ALLT med sig. Det är inte ofta hon saknat nåt när vi åkt någonstans... Men sällan har långt ifrån allt blivit använt. Lär man sig någongång tro?? Ja vi får väl se hur många väskor vi ska ha med oss denna gång. *s*


Ska fixa undan lite nu när hon ändå är lugn så man får fixa själv, det går ju så mycket lättare då! Jag har inte hunnit med allt idag som jag tänkt då "Lady D" kom förbi igår med en flarra rött... Man har inte känt sig HELT pigg idag kan jag säga... Men vi behövde kanske det! Jag var inte speciellt avis på henne imorse då hon började jobba när vi gick upp... *asg* Men det var som vanligt rätt trivsamt!

Återkommer kanske senare!

Kram

Inga kommentarer: