fredag 26 juni 2009

Oj så sent det blev...

Attans vad tiden bokstavligen bara rinner iväg ibland.... Kanske på både gott och ont. Idag hade jag definitivt behövt fler timmar på mitt dygn! Men nu är allt klart iaf!!

Har ju jobbat idag, sen skulle jag hämta skrtoan lite tidigare tänkte jag för att åka till stranden en stund. Men klockan sprang iväg och innan jobbet blev klart hade klockan blivit för mycket än planen var... Så det blev lek och fika på gården med goda vänner!! Hon var helnöjd iaf!!

Sen bar det av att checka in folket som kom ner senare och vidare för lite handling. Insåg att för första gången sen jag flyttade hemifrån (och det var väl ändå inte igår va???) så var kaffet TOTALSLUT.... Katastrof säger jag bara... Så gissa om vi var TVUGNA att handla??? Och det blev lite mer än bara kaffe kan jag säga.... *s* Jaja, sen hem och fixa lite mat för att sen aktivera skrotis tills folket kom! Det var inget problem då hon längtade så!!

Sen en seeen kvällsmat och sen sängen för henne. DÅ började mitt! Fixa resten med maten och stryka det vi ska ha på oss på begravningen imorgon. Sen hade jag ju hunnit med en tvättmaskin som skulle hängas, men med den fick jag hjälp! Thanx ma!! Sen har jag ju blivit "utslängd" från mitt sovrum för natten så jag var ju tvungen bädda i skrotans säng... Men nu ska jag bara måla naglarna SEN ska t o m jag gå och sova... Ska ju snart upp igen ju.... =))

Jag vet inte om jag hinner in imorgon då det kommer bli en lååång dag och prio ett imorgon (om det finns tid kvar vill säga) är att skrotan får sin andra TBE spruta. Så vi får se. Ha det så bra allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: