fredag 5 juni 2009

Lugnare nu iaf!

Ja så har man kommit fram, skrotan sover och jag sitter nu med min nygjorda latte!!! *mums* Jag har hunnit landa i allt nu tror jag men nu kommer skrotan med lite mer frågor om sin gammelmormor. Så det kommer väl bli så ett tag antar jag.

Dagen har varit ok tycker jag! Var i stan på ett möte (ställer mig frågande till vilken nytta, men, men....) och sen var jag med mora min när de skulle till begravningsbyrån. Det gick jättebra och de fick mycket nödvändigt gjort och jag tror de alla är nöjda!! Och det är ju huvudsaken!!!

Ska nu umgås lite och sen ska jag faktiskt gå och sova! Det har varit lite liiite med sömn nu ett tag faktiskt... Och jag ser abselut fram emot morgondagen med grillning, gott vin och framförallt mycket TRIVSAMMA vänner!! Thanx miss H! =) Ses imorgon!

Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: