onsdag 17 juni 2009

Snart på väg...

Håller på att packa för fullt, men jag förstår inte vad det ska vara som gör det så "svårt" att slänga ihop det man ska ha med sig... *suck* Klockan går och jag är som vanligt sent ute... *surprise* Så när man väl kommit iväg och kommit fram är man helt slut, som vanligt da! =) jaja, hur är det man säger; Det går inte lära gamla hundar sitta eller??

Har iaf pratat m adv ang skrotans taskiga situation och han är helt förbryllad över hela tillvägagångssättet... TACK säger jag då inbillar jag mig inte iaf eller på något sätt "överbeskyddar" henne som även vissa instanser påstår. Känns bra mitt i bedrövelsen kan jag säga!! Det "muttrades" en hel del över när jag sa att i slutet av nästa vecka är jag uppbokad (då ska vi på min mormors begravning) och jag har fått "okej" av adv!! Men nu släpper jag detta och tänker fira midsommar!!!

Så nu ska jag packa klart! Har även fått ihop två påsar t "little E & I" med kläder, skor å grejor!! Denna gång ska jag INTE glömma dom då som sist! Men det kanske var bra för nu har den fått "påfyllning"!!! Och vi har fått bättre plats i skohyllan oxå!! =)

Bloggar vidare när vi kommit fram!

Kram

Inga kommentarer: