torsdag 11 juni 2009

Shoppat lite iaf...

Jaa, så var dagens shoppingöverstökad!! Skrotans garderob blev nog inte såglad när jag kommer trycka in det hon fått idag.... Men finer blir hon ju!! =) Men jag hade ju tänkt handla lite annat oxå, men serru efter en stund "orkade" hon inge mer... (Hon insåg att hon fått det hon skulle få och lite mer så HON var ju klar.... *asg*) Så då var benen sååå trötta och hon var sååå hungrig.... Hon hade lovats en tur till det gula M:et... Men hon fick snällt följa med en liten stund iaf.

Sen fick hon sin "mat".... Hon undrade varför inte jag skulle äta.... Ja, jag kan förklara för henne att sen jag fick barn har jag aldrig (med undantag för ett år i Chicago..... *hua*) varit där såå ofta som nu... Man tröttnar ju liksom... Och det är enda stället hon vill äta på... Så så fick det bli. Jag fattar inte riktigt vad det är med det stället?? Ja, jag må hända vara lite knasig, men jag gör verkligen inte det....

Hursomhelst nu håller vi på att förbereda oss för nästa tripp! Har lite jobb kvar att göra innan vi kan vara lediga ett tag. Så jag ska faktiskt ta tag i några mejl här nu så vi kan göra något imorgon då hon måste vara hemma eftersom febern inte riktigt gett med sig helt hundra. Hon var så ledsen att hon inte får gå iväg imorgon då hon nu "måste vara hemma i FYYYRA" dagar utan sitt "jobb". Ja vi har studiedag på måndag.... Men vad hon inte vet är att ev kan det bli ett litet "äventyr" den dagen!! Vi får se!

Måste fortsätta med resten som ska göras nu innan sängen lockar!

Kram

Inga kommentarer: