torsdag 2 juli 2009

Ännu en solig dag!

Har idag fått "betala" för den underbara dagen igår kan man väl lugnt säga...=) Idag hade jag en del jobb att fixa och skrotan var på sitt "jobb" hela dagen! Hon hade velat vara hemma så vi kunde åka och bada medd hon mig imorse da... =) Men se DET går ju inte att bara vara hemma sådär!!! Så hon kom allt iväg!

Har fått en massa bra grejor gjorda idag också! Så nu har jag bara sovrumsfönstren kvar att fixa innan "La familia"L&L kommer inseglandes på fredag!! Ska bli så himla kul!!! Och gissa vem som är MEST glad tro??? Skrotan studsar nästan!!! =)

I em var vi iväg till en sjö för ett em/kvällsdopp! Och våra grannar/vänner som vi badade med igår hängde också dom med! Själv badade jag INTE för riktigt såå varmt var det ändå inte!! Men skrotan var överlycklig och det är ju huvudsaken!! Och jag fick tag i nya armpuffar åt henne efter fyra affärsbesök (och en timmes tid nästan... *phu*) så hon var själaglad!! OCH att hon fått sin EGNA "luftmadrass"!!! *ler*


Resten av kvällen har gått ååt att "muddra" inför morgondagens första möte... *ryser* Det är inget kul möte, men jag måste ju genomlida det och det kommer säkert gå ja, det går som det går. Men jag täner stå på mig!!!! Vi får se hur det slutar. Sen har jag ju lite tid att "lugna" ner mig innan skrotan kommer hem!! Och det är väl enda fördelen???

Så nu skajag nog hoppa i säng innan jag ramlar ihop! Så jag återkommer imorgon igen!!

Kram

Inga kommentarer: