onsdag 24 juni 2009

Underbart!

Tycker nog att tillvaron f n känns alldeles jättebra!!! Men då bortser vi ju från två stora moln, men de ligger låååångt bort just nu känns det som! Och den känslan vill jag att vi ska ha kvar!!!

En lite mindre kul grej är att jag vill inte bo här när det är så sommrigt och dant... Jag vill flytta tillbaka då... Men jag lovar (som alla somrar!!) att det förmodligen kommer gå över även denna gång när hösten kommer.... =)

Idag har jag fixat med mat för 30 pers å herregud va det är kul!! Trodde nog inte jag skulle kunna sakna det så mycket om jag ska vara ärlig.... Men så är det!! Kul alltså!! *s* Som "miss M" sa att det gör även hon och att vi kommer förmodligen alltid vara funtade så!! *s*

Imorgon ska jag faktiskt ta mig lite MER tid med skrotan och packa fikaväskan och dra till havet efter lunch och hennes "jobb"-vila!! Det kan vi nog behöva båda två kan jag känna!! *mysigt* Och idag var hon så lycklig för hennes polers "norrifrån" dvs "little E & I" kommer snart ner å hälsar på henne!! Det ser vi fram emot!!! (Ja de kommer ju inte ensamma då ra!!! *s*) Det känns som trots allt har vi en hel del att se fram emot!! Och det behöver vi efter denna vinter kan jag säga!! Men nu har vi "sommarlov" från ALLT trist!! Så det så!!! =)

Ska fixa iordning lite inför ett möte jag ska ha imorgon innan vi sticker ut och luktar på saltdoften!!

Kramar

Inga kommentarer: