söndag 14 juni 2009

Ovanligt pigg!! =)

Det kommer kanske surt denare eller?? =) Tog ändå efter många om och men en liten tur t stan igår.... Det var nog mitt livs "kortaste" barrunda!! Men trivsamt var det och förmodligen vad jag behövde!!! Min väninna kunde inte vara borta läng (love-trouble) men hon skulle PROMPT ut en sväng. Och min "akut-insatte" b-vakt bara skrattade... *s* Så skrotan vet inte ens att jag varit borta!

Så idag känner jag med oförskämt pigg och vi har hunnit fixa en hel del redan och ska snart iväg på lite shopping!! Skrotan ville det utan protester *mammas flicka!* men hon hoppas få leka lite med "little A" sen... Hoppas hon kommer hem så de kan leka lite i em iaf, vi får se. Man märker så väl på skrotis att hon inte varit på "jobbet" på ett tag.. OCH att hon faktiskt repat sig nu!! *s*

Näe, nu ska här fördigställas inför dagen! Hörs senare, kanske!

Kram

Inga kommentarer: