måndag 8 juni 2009

Home, sweet home!!

Nu har vi äntligen kommit hem igen ochjag har TID att sitta här igen!! Det har varit en underbar helg, med en massa trevliga, goa vänner!!! Thanx!! Var på grillfest i lördags och det var kalasgott!! När vi väl fick maten då ra.... *asg* (Sorry P men jag kunde inte låta bli.... *s*) Som sagt helt perfekt!!

Skrotan har haft en bra helg förutom att det inte blev något med att åka båt... Så liiite ledsen var hon en sväng men det fanns annat som kunde ersätta det till slut!!

Så nu är vi väl hemma igen och det känns ganska bra!! Men när den här tiden kommer på året så önskar man att man bodde någon annanstans... *ler* Men så är det ju nu inte.

Men snart drar vi nog igen tror jag! Ska fixa inför imorgon för jag är fortfarande väldans trött efter helgen så jag kommer nog slockna tidigt idag med... Fattar inte att man inte orkar med vad som helst längre.... *hrmmmm* Jaja, det var det oavsett värt nu kan jag säga så säger jag inget mer..... *s*

Kram

Inga kommentarer: