måndag 22 juni 2009

Hemma igen da!

Det var en tuff dag... Skrotan vill INTE tillbaka... Iofs kan jag förstå henne, men jag tror inte det bästa är att "bara" packa ihop sig och flytta heller. Även om det ibland för stunden kan kännas som det bästa.... Jaja, det löser sig väl till slut får man tro!

Denna vecka kommer vara minst sagt hysterisk... Men bara begravningen är avklarad på fre så hoppas jag att vi kan få lite lugn jag och min lilla skrota!

På väg hem fick jag ett (minst sagt oväntat!!) skojsigt tfn samtal från en god vän (som ju TYVÄRR har "svikit" denna vackra stad!!) och vi kanske hinner ses om bara en vecka!! DET hade ju varit jättekul!! Och även då få se hennes barns lilla kusin som vi inte hunnit få träffa!!! Vi får väl se om vi kan få ihop det!! *hoppas*

Så nu har jag faktiskt hunnit packa upp (ja nästan allt iaf!), tvättat och hängt en maskin och fixat lite och ska nu ta mig an dagisväskan, men SEN får det vara bra för idag!! Sov så gott allihopa!

Kram

Inga kommentarer: