onsdag 10 juni 2009

Lösa hundar???

Gillar jag inte utanför dagis.... Har respekt för hundar själv om jag inte känner dom. MEN jag gillar absolut inte när föräldrar till barnen på dagis har dom löst springande kring benen.... *suck* ALLA barnen kanske inte gillar/tål hundar?? Bara för att ägaren "vet" att det är en barnkär hund så har dom ju ingen aning om hur våra andras barn reagerar eller??? Blir så matt.... Koppla hunden säger jag bara!! Vi hade för några år sen en dobbermann (tror jag det var) som satt löst bunden utanför dagis... Han/hon hade ju hur lätt som helst kunna sticka, och den kraken skällde som en ja jag vet inte vad.... Kan säga att det var inte bara barnen som blev nödiga när de såg den va?!?! *phu* Men de fick faktiskt tillsägelser från dagis så sen var inte den hunden kvar.... =)

Idag börjar skrotis bli förkyld kanske?? Hon blev lite "killig" i näsan (hennes egna uttryck) igårkväll och hon har inte blivit nämnvärt mycket bättre. Så jag får hålla tummarna så hon inte blir sjuk nu!! Vi har liksom inte tid för det!

Ska ladda här nu innan jag tar mig en shoppingtur!! Måste lämna in ett par överdragsbyxor för skrotis som lossnat i sömen... =( Och sen ska vi kolla runt lite!! Hon måste ju numer vara med när jag handlar åt henne... *suck* Men iofs så vet jag att då är hon helnöjd och ANVÄNDER sina kläder! Så vi ska ta en tur till Pop, Zara och Stadium! Sen hinner vi nog inget mer för vi får gäster senare!

Hörs senare!

Kram

Inga kommentarer: