måndag 15 juni 2009

Solig dag!

Helt underbart har vi haft det idag!! Studiedag från dagis och en tur med "little A" och Lady D till en ö för att vara lite kulturella med barnen. Vad gillade de bäst tro?? Picknicken och snäckplockning vid stranden och glassen... *asg* Men nöjda var dom! Dagen avslutades med middag hemma hos dom innan vi kom hem helt slut och nu bara slappar! Lillan ville leka med sin kompis igen men hon hade däckat.... Så det får ta igen det imorgon!!

Så det har varit en bra dag idag, hade kunnat blåsa mindre bara så hade det varit perfekt!! Men man kan väl inte få allt eller?? Så nu ska här mysas innan förberedelserna för morgondagen tar vid. "jobbet" för skrotis imorgon och halva (ja drygt iaf) dagen på onsdag sen drar vi igen!! Så imorgon är det mycket att hinna med... Först en trivsam shpping sund UTAN barn men med trivsamt sällskap! Sen hem och fixa för att sen hinna packa!! Så ser det ut imorgon hos oss!!

Fick idag ett brev från en myndighet där det ännu en gång är uppskjutet ang skrotan... Jag blir så matt... Bara för du är en liten person är du uppenbarligen inte något värt i vårt samhälle... Så nu ska de väl "kalla" till möte (såklart.... *suck*) lagom till begravningen nästa vecka så de tillslut kan få något att sticka på mig för.... Jag kräks snart över hela tillvägagångssättet. Sen ska skrotan lämnas över till personer hon inte känner MITT I STAN en lördag också???? Hur tänker man? Barn är för fasiken inga maskiner heller utan PERSONER!!! När ska det respekteras??? Näe, nu är jag så arg igen så jag stoppar här och går och umgås med min lilla skrota istället!!

Kram

1 kommentar:

Veronica sa...

Usch det gör ont när man läser detta. Om jag nu förstår det rätt att nån person skall "vara med" måste du kräva att Skrotan får umgås och lära känna denna långt före innan ett lämnande av henne och även du.