lördag 20 juni 2009

Kaffe...

Tänk vad livet hade varit "jobbigt" utan kaffe.... =) Idag behövs det fyllas på med massor!! Mår oförskämt bra (var lite orolig att det skulle vara motsatsen, men glatt överraskad blev jag!!) och håller på att packa iordning inför em/kvällen/natten! Det ska bli så kul att spendera midsommardagen med goda vänner!!

Igår (som jag skrev i natt!) blev en trivsam kväll (trots regnet.... *suck*) men vi överlevde även denna gång! Sitter nu helt allena i huset och bara njuter av att det är tyst! Givetvis med en nygjord latte vid min sida! *what else??* Träffade på en gammal klasskompis igår (och DET var otippat kan man säga!) och det var skojsigt!

Sen kan jag bara beklaga vad alkoholen försöt för mångt och mycket... Det är inte kul när man ser hur saker och ting rasar i ens omgivning... Men man kan inte hålla på och säga saker till folk hit å dit då de ÄR faktiskt vuxna OCH de har ett EGET val att göra. Men det är som sagt trist å tråkigt...

Thanx "miss J" för igår och (även om det kanske inte var vad man ville höra direkt..) så uppskattar jag det som kom fram!

Nu ska jag fixa färdigt och sen ska jag sätta mig ute och njuta med en tidning innan ångvälten kommer hemfarandes!! *mammas kärlek*

Kram

Inga kommentarer: