tisdag 23 juni 2009

Sä där ja!

Det blev en tuff kväll för skrotan ikväll.... Jag fattar bara inte att omställningar ska vara så svårt för henne... =( Men, men, vem har sagt att det ska vara lätt?? Men ÄN så länge så "vinner" jag... Om det är bra eller dåligt det vet inte jag. Hade nog hellre velat vara utan dessa fighter.... Men, men, så är det nu.

Hon har iaf haft en BRA dag på "jobbet" idag skrotan! Och hon nästan studsade dit idag! Hon har ju varit ledig nu i drygt 5 dagar!! Sen sicket väder?!?! Strålande solsken och varmt i luften!! *underbart* Så nu springer hon omkring med värsta "bonn-brännan"... *asg* Så hon medd mig förut att hon nog behöver en klänning imorgon med axelband så hon blir fin.... *suck* Vart kommer allt ifrån???

Själv har jag suttit (mestadels framför burken....) inomhus och jobbat... Ska nu försöka avsluta lite inför handlandet imorgon oxå. Men sen blir det nog inte så mycket mer tror jag. Känns som att jag gjort mitt för idag!!

Så nu ska jag fixa klart lite innan kudden lockar... =)

Kram

Inga kommentarer: