tisdag 9 juni 2009

Tillbaks till verkligheten igen!

Jaha, då var det ny vecka igen då.... Har en hög med saker som MÅSTE fixas idag. Bara man börjar ska det iofs inte ta så mycket tid... Men idag ska den högen bort!! Skrotan är urtrött idag och hon hade väldans svårt att kliva upp.... Sådan mor sådan sotter eller?? *s*

Har iaf fått igång henne så nu ska vi snart bege oss till hennes "jobb"! Så ska jag fort som bara den hem igen för att ta tag i mmina mindre trivsamma saker.

Imorgon (är planen iaf!) så ska jag faktiskt åka och shoppa lite!!! Det känns som en hel evighet sen.... =) Skrotan kan behöva lite smågrejor och kanske t o m jag!! Min "favvo" affär börjar sin rea på tors tror jag det var så där lär det inte finnas så mycket kvar... Tyvärr, men man vet aldrig, eller?? Vi får se. Så det kanske t o m kan komma att bli en TVÅ DAGARS shopping??? Ska på ett möte i stan på tors så det kan väl kanske passa lägligt??? *blink*

Nej, nu får jag fixa iordning den lilla damen så hon kommer i tid! Återkommer senare!

Kram

Inga kommentarer: