onsdag 3 juni 2009

Myskväll!!

Skrotan har varit hos sin kompis på em så jag kunde skjutsa "mormor" t sjukan och hon har lekt, lekt å lekt!! Fick hem en mycket nöjd skrota!!!

Så vi mös till det såhär mitt i veckan och det var ljuvligt!! Sen kom hon ju på (hon glömmer INTE!!) att jag lovade henne i morse att fixa hennes naglar... Jaja, det var ju liksom bara att fixa!! *ler* Vad gör man inte för sina små kärlekar va?? Så nu är hon sååå fin så!! Det sista hon säger innan hon däckade var; "Vilken tur mamma att jag kom ihåg mina naglar så jag kan vara RIKTIGT fin imorgon till jobbet igen!!!" *s* Vad säger man?

Hennes allergi i ögonen har gått bra tillbaka så imorgon ska det nog inte vara några som helst problem för henne att få upp ögonen! *hoppas* Så då ska jag ta tag i resterna från det dåliga mötet igår....

Ska fixa klart inför morgondagen (en HEL del att göra...) innan kudden lockar alltför mycket!!

Kram

Inga kommentarer: