tisdag 9 juni 2009

Helt slut....

Skrotan var så himla trött idag.... =) Lilla hjärtat mitt. Hon visste knappt på vilket ben hon skulle stå på i em. Så vi var rätt glada för att det inte hann börja regna så vi fick vara ute en stund efter "jobbet", annars hade hon med stor sannolikhet somnat en sväng och DET vill vi inte!

Sen blev det en tur t affären m "little A" och då orkar man ju hålla sig vaken va?? =) Innan middagen kom fram på bordet blev det lite jobbigt, men jäklars va hon åt.... Ibland undrar jag vart hon gör av med allt?? Hon är ju så liten.....

Men nu så sover hon iaf! Vi får väl se hur morgondagen blir, hoppas den blir bättre för jag har planer för oss då!! Om hon orkar vill säga.... *JA, hennes mamma ÄR shoppingsugen* Vi får se!

Har en hel del tvätt att ta reda på och att hänga så jag kanske ångrar mig angående shopping innan kvällen är slut??? *skulle inte tro det va?* Och jag har bestämt mig för att röja ur lite också som skrotan ska ge till "lilla E & I". De ska ha ALLT hon haft nu... *stackars barn* Jaja, vill du inte ha det "miss H" så vet du vad du gör!! =)

Hann faktiskt förvånansvärt mycket av mina högar som jag menade göra idag!! *stolt* Så nu är det "bara" "jobbhögen" kvar och DEN är ju iaf kul!! =) Så vi får väl se om det inte kan tänkas t o m bli klart imorgon??? Bra va???

Ska väl börja ta tag i högarna kanske?!?

Kram

Inga kommentarer: