torsdag 14 maj 2009

Varför??

Är såå himla trött.... Jämt och ständigt tycker jag... Men nu har jag liksom inte tid med det da.... Jaja, det är väl så. I em var vi t mac D med lilla A och "Lady D"! Så slapp man laga mat idag oxå! Himla bra! Jag fattar inte vart orken tagit vägen.... Nog om det iaf!!

Har fått gjort en massa idag iaf! Har hjälpt ännu en "uppgiven" människa och DET är alltid lika kul!! Ska snart träffa en ev ny klient snart också!!! *håller tummarna* Önskar det kunde rulla på nu!! Under andra halvan av dagen (så förutom min vila... *suck*) fick jag mycket gjort av mitt "lilla projekt"!! Det börjar kännas iaf lite verkligt nu! Och det känns väldigt skönt!! En liten "mjukstart" kan man säga kanske??

Skrotan mår nu MYCKET bättre av sin hjärnskakning!! Lite ont har hon ff säger hon men ikväll sa hon; "Mamma jag känner mig liite mycket bättre så jag behöver ingen "avledon" idag!!" Och det känns ju bra! Han har t o m gungat lite idag och inte heller då mådde hon dåligt! Men vi ska ha lite "restriktioner" här hemma så hon kan vara på dagis om dagarna och må bra UTAN mediciner! Det är också en stor fördel nu när våren/sommaren är här att man är ute på em på ett annat sätt än annars!! *mysigt* När det är som skönast ute så brukar det bli lite fika ute direkt efter jobbet och sen bara in för dusch/mediciner och sen rakt i sängen! *härligt*

Näe, ska försöka göra nåt vettigt??? Kanske lägga mig i soffan... *asg* Det är nog den nivån vi pratar ikväll va??? Skrotans mormor kommer imorgon igen så jag MÅSTE städa imorgon innan lunch.... *pust* Men så är det!

Kram

Inga kommentarer: