onsdag 13 maj 2009

Nu så kanske???? *ler*

Är supertrött idag.... =) Men det är VÄRT det kan jag säga!!! Det kanske börjar nu?? Känns bra iaf!! Hoppas det fortsätter så nu ett tag!

Skrotan är ff mycket trött efter sina dagar. Men hon blir nog starkare för varje dag! I em uppstod en incident och det blev inställt "bompa". Alltså ingen tv alls för skrotis. Och hon var nog inte så ledsen för det i slutänden! Somnade som en stock gjorde hon så fort hon la sig i sängen och nu ÄNTLIGEN har hon så smått börjat "våga" sova i sin säng igen!! *hoppas det håller i sig* Hon sa imorse; "Mamma det var mysigt att sova heela natten i min egna säng igen, så jag tror jag vågar det igen!" Hon var SÅ stolt över sin bedrift!! Hoppas som sagt att det håller isig nu och INTE rubbas igen. Tyvärr kommer det nog snart en blixt från klar himmel är jag rädd. Men vi passar på och njuter så länge vi kan!

Har börjat planera semestern nu oxå!! Gotland eller Gotland kanske??? Frågade skrotis idag och hon nästan skrek; "GOTLAND MAMMA, GOTLAND"..... Så vi får väl se! var inne på SJ:s sida och "guess what"??? gick det att kolla priser och tider? NEJ, såklart. Och sen när jag ringde och frågade varför jag inte kan det skyllde de (som vanligt om ni frågar mig) på båtbolaget.... *suck* Men går man in på deras hemsida finns tidtabeller och priser iaf.... *suck* Ja, jag får lösa det en annan dag. Har lite mycket annat nu denna veckan!!

Ska faktiskt (är REDAN klar med "fixet" inför morgondagen!!) strax lägga mig och läsa en superbra bok!!

Kram

Inga kommentarer: