söndag 10 maj 2009

Nya äventyr??

Man kan ju hoppas på att kommande vecka inte på något sätt blir lika hektisk som denna... *pust* Framförallt hoppas jag att skrotis nu kommer orka med vardagen igen! Hon var så överlycklig ikväll när hon fått leka en stund med sin polers!! Tänk vad glada dom är för det lilla de små trollen!! *underbart* MEN, hon "klagade" lite för huvudet när vi kom in... Vi får nu se hur natten löper. *håller tummar och tår*

Annars har helgen varit rätt trist då mycket vaken tid har spenderats på eller efter besök på sjukhuset. Sånt är ju oavsett anledning aldrig kul (förutom bb-avdelningar då!) och det påverkar en mentalt rätt mycket tycker jag. Känns inge vidare och jag som dessutom har SJUKHUS-SKRÄCK.... Kan man ha det med ett barn som OFTA är sjukt?? Eller när man själv har spenderat mycket egen tid där genom årens lopp? Ska det aldrig släppa? Man ska naturligtvis inte behöva "jubla" över att få besöka sjukhuset, men att må så illa efteråt kan väl inte vara helt hundra eller?? Jag tvättar händer och kläder i 190 och tycker fortfarande det luktar... *ryser*

Ja, så är det. Nu är det iaf snart dags för kudden, men först (som vanligt) en massa småfixande som ska göras innan. Det är ju trots allt "vanlig" dag imorgon! Och denna vecka hoppas jag hinna trycka in en lunch m mrs A!! Vi får väl se. Som det nu känns så blir det EN dag i taget va?

Kram

Inga kommentarer: