torsdag 7 maj 2009

Hemma igen da.

Sicken pärs det har varit... Vet inte för vem det har varit mest omtumlande? Lika mycket kanske fast på olika sätt?? Skrotan är så duktig, jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på vad hon år ut och år in får stå ut med... Det finns inte en undersökning hon genomgått utan problem! *stolt mamma* Allt som tänkas kan verkar hända skrotis... Tyvärr.... *suck*

Men nu har vi iaf fått konstaterat att det inte är en liten hjärnskakning utan en rejäl en. Och då råder VILA, ja men grattis säger jag då. Hur säger man till en snart 5-åring att vara stilla och lugn??? Men hon är rätt duktig får jag säga. Hon säger själv när hon gör/gjort/vill göra saker som doktorn sagt att hon inte ska göra att; - "näe, visst mamma DET kan jag inte göra nu för det sa doktorn till mig".... Ja det är helt otroligt vad dessa små människor ändå förstår allt som de aldrig stått inför!!!

Så vi vabbar vidare veckan ut förmodligen. Nehej, ni ska vi lägga oss och lyssna på en saga då det inte blivit mycket sömn inatt på sjukan... =(

Kram

Inga kommentarer: