torsdag 28 maj 2009

Bra dag!

Skrotan blev överlycklig när jag hämtade henne på "jobbet" idag! Jag hade bestämt med en mamma här ikrokarna att barnen skulle få leka en stund så jag tog lite "snabb-picknick" med och hämta cykeln och gick för att hämta skrotan! Och DET var en hit!! Sen lekte de och vips så var klockan så mycket att det var dags att skynda sig in för att fixa middag!

Så efter maten var det dags för kvällsrutinerna och vi hade jättemysigt!! Så ikväll däckade en lycklig och glad tjej!!! (Ja i mammas säng då för nu har hon gått tillbaka och kan inte sova själv.... *stackarn*) Så nu har jag haft ännu en lugn kväll (efter att hon somnat) UTAN att vara ledsen över hennes utbrott!! *känns väldans bra!*

Ska nu fixa klart så jag kanske kan komma i säng i någorlunda tid idag, kanske??? Har ju möten imorgon men ska avsluta det med en trivsam lunch på stan!! Och sen kanske jag får besök på em.... Och sen kommer helgen att fullkomligt swischa förbi.... =)

Kram

Inga kommentarer: