lördag 23 maj 2009

Hjälp! Vad händer?

Skrotan har som sagt varit trött idag... Men hon har varit nöjd ändå. Hostan har blivit bättre men hon är lite "skrovlig" i rösten ff. Men sen blev jag lite orolig... Hrmmm, hon har ramlat "bara sådär" några gånger under em/kvällen... Kan detta ha med hjärnskakningen att göra??? det är ju snart tre veckor sen... Ja, när det handlar om skrotan ÄR jag nojjig om man så vill. Men vill man inte sina barn det bästa?? Och jag är faktiskt ingen läkare...

Hoppas hon mår bättre imorgon och att hon faktiskt får sova ordentligt inatt. Själv ska jag avsluta mitt lilla projekt för dagen och faktiskt inte alls bli sen. föregående natt sitter kvar i kroppen kan man väl säga och denna gången är det inget kul som orsakat det... Tyvärr.

Hoppas tjejerna får skojsigt på stan ikväll iaf! Och det är jag övertygad om att de får!! *ler* Vädret är ju på topp också så det känns som laddat för en perfekt kväll! Men det kommer fler såna kvällar, jag är HELT säker!!

Kram

Inga kommentarer: