fredag 29 maj 2009

Finaly!!

Äntligen skulle man kunna säga!!! Dagen har varit bra va?!? Skrotan var väldans trött imorse *surprise* men vi hann i tid! Jag hann även med bussen *hör och häpna* och allt var frid och fröjd!

Var i stan på ett möte som var sådär givande, tänker inte kommentera det mer. Sen hade jag en lunchdate m "miss B"! Alltid lika trivsamt!! Sen åkte jag hemåt och fick besök!! Och i samma veva fick jag min CYKEL fixad!!! Så nu funkar den också... Vad ska jag NU skylla på att "slippa" cykla???? Hrmmmm, jag får komma på nåt... *asg* Nejrå, jag är jätteglad över min cykel, min röda fina cykel!! Den ser nästan helt ny ut och ingen som ser den kan tro att den är FEMTON år.... *asg*

Sen avslutningsvis så har jag ÄNTLIGEN fått hem min extra frys!!!!!!!!!!! Thanx miss M and mr F!!!! *njuter* Så nu kan här fyllas med mat och bak!!! Kan nog komma behövas nu när det verkar kunna komma bli MYCKET att göra framöver!!!

Så ikväll kommer jag antagligen sova mycket bra!!! =)

Kram

Inga kommentarer: