tisdag 12 maj 2009

Härligt!!

Åhh, vad det suger i shoppingtarmen nu kan jag säga.... *asg* Det känns som om det var evigheter sen jag shoppade.... Och idag när jag var i stan för två möten, hade jag lite (för mycket kanske??) tid och springa runt och kolla på allt fint som finns.... *suck* Men vi BEHÖVER verkligen ingenting... Känns rätt meningslöst att handla bara för att liksom.

Zara är en butik som jag gillar mer och mer till skrotan (även mig själv oxå emellanåt) och när jag skulle köpa tights åt henne så såg jag såå mycket fint åt henne... Men det är ingen idé att ens tänka på att handla till henne när hon inte är med. Hon är så bestämd över vad hon vill ha eller inte.... *lite tidigt tycker jag*

Favvisen polarn har fått några klänningar som jag bara vill att hon ska ha (MEN inte hon) och inte heller hennes garderob.... *trist* Men vi får väl se. Ju mer jag (läs även hon) ser dom kanske det går.... Och det kan ju hända att det blir ett litet "hål" i garderoben va???

Vi får väl se! Mötena gick väl bra, och jag fick som sagt ta en tur på stan!! Så nu ska här mysas med skrotan och käkas lite kvällsmat innan duschen och sängen kallar!!

Kram

1 kommentar:

Veronica sa...

Här är fler som bara älskar Zara, men jag erkänner att även jag gör det.
/Veronica