tisdag 5 maj 2009

Jaha, då blev det sjukan da...

Stackars skrotan... Jag som senast igår (innan jag ens visste vad som hänt...) satt och räknade efte rhur länge hon varit på benen och swisch, DET skulle man inte ha gjort märker jag... Det blev att åka in t barnakuten idag.... Men snabbt gick det och hon är SÅÅ duktig min lilla skrota!! *stolt mamma* Undersökningen gick på ett nafs och vi kom nog in i rättan tid tror jag! *phu* Iaf så ville dom att vi skulle läggas in för observation, men vi fick ändå valet att åka hem på permision och det tog vi ju gärna!! Iom att skrotan inte kräkts och tillståndet försämrats (det har dock heller inte blivit bättre än....) så vill dom inte släppa oss helt. Så vi får hoppas att natten blir bra och hon återhämtar sig innan morgondagen.

Skrotan är inte den som klagar över att hon har ont i vanliga fall så när hon säger att hon har ont nånstans så ÄR det oftast så.... Och ju längre ut på dagen idag som gick så nämde hon mer och mer (trots att jag gett henne alvedon sen igårkväll förstås!) över att hon har ont i huvet.... Så jag ringde sj vården igen (har även ringt tidigare såklart!) så ombads jag ögonaböj att åka in med henne och det gjorde vi.... Så nu håller jag mest tummarna!!!

Ska försöka fixa lite nu så jag kan komma i säng tidigt för man är rätt mör efter detta dygnet.... *jag som OGILLAR sj hus......* Kan ju säga att när det kommer till sj hus miljön så tror jag skrotan fixar den delen BRA mycket bättre än sin mamma..... Ska det va så eller???

Kram

Inga kommentarer: