söndag 3 maj 2009

Hur???

VEM orkar vara på topp jämt?? VEM orkar var pigg ALLTID?? Någon som har recept på detta?? Jag vill inte på något sätt tycka synd om mig själv för DET ÄR DET INTE!!! Absolut inte någonstans!!! Men jag förundras över människor som bara klagar om inte på sig själva så på andra hur de sköter sitt eller inte i deras tycke.....

Jag erkänner att JA jag gillar att sova ut emellanåt då jag är ensamstående OCH jag har en liten skrota som mer än gärna sover ut! Vi gillar det! MEN vi gillar även att komma iväg om morgnarna när vi är lediga (för under veckorna så måste vi ju självklart upp tidigt, så är ju livet!) men kanske inte alltid... Det (tycker jag iaf) är skönt att ibland bara vara och inte ha något inplanerat måste och att få tid för oss själva, för "bara" för att vi är en liten familj så är väl inte vår familj mindre betydelsefull eller??

Vi trivs med vårt sällskap för oss själva emellanåt och jag är STOLT över det!!! Så det så!! Jag tycker absolut att alla har sin rätt till sin åsikt men VARFÖR skada och klanka ner på andra??? Jag tröttnar.... Någon mer eller är jag ensam???

Nej nu ska jag umgås med min dotter och MYSA!!!!

Kram

Inga kommentarer: