onsdag 20 maj 2009

Ny dag!

Det är väl bra?!? Förutom att vi försov oss imorse så är dagen än så länge ok. Har en extremt jobbig huvudvärk, men med allt som nyligen hänt är det kanske inte så konstigt eller? Då kan det ju bara bli bättre!!

Ibland undrar jag vem jag försöker "lura" när jag intalar mig till att när det känns som jobbigast så kan det bara bli bättre... Sicken klyscha egentligen... Men man måste ju ändå på nåt sätt försöka iaf att tänka så. Om man sen lyckas är nåt helt annat. Men jag kommer upp och ur sängen på morgonen och jag har ju världens bästa lilla skrota så vad mer kan man begära???

Har precis avslutat ett låååångt samtal med miss M i grannlandet och DET var uppiggande!! *asg* Alltid lika trivsamt!! Trist att vi bor så långt isär bara!! det blir ju inte så ofta.

Borde sätta mig med trista papper inför kommande händelser men som vanligt (är det bara jag eller gäller det gemene man?) skjuter man upp det jobbiga och det kommer ju faktiskt ta ett tag innan det behöver användas, men det borde ju vara bra att ha det gjort. Men NÄR tänker man så då? Inte jag iaf.

Längtar tills jag ska hämta skrotan!!! *saknar henne* Vi får se vad em kommer att erbjuda!! Igår spelade vi nya Tingeling spelet som går ut på att man ska räkan plus och minus och balansera "vatten-droppar" (i form av små glaskulor) på ett blomblad. Och hon är så duktig och hon gillade det verkligen! Det första hon sa innan hon gick till sitt "jobb" idag var att hon hoppades hinna spela det med mig sen... *s* Godingen där va?

Nähe, om man skulle ta sig an en tvättmaskin nu eller?? Högen minskar inte så länge man inte gör nåt åt den (heller...) så det är väl lika bra att börja!

Kram

1 kommentar:

Anneli sa...

Det är en klyscha men - man får aldrig tro något annat än att det bästa kommer att ske. Affimera gläjde och ditt liv fylls av det. Kram på dig