söndag 24 maj 2009

Så där ja!

Nu har skrotans rum fått sig en liten röjning!! Och det var skönt (och behövligt!) att få det gjort! Tycker inte (det är HELT min egna uppfattning) att man ska röja för mycket när dom inte är med, visst det tar längre tid och kanske blir lite mer meck MEN det är trots allt DERAS rum och DERAS saker anser jag. Och nu är det klart! Inte för att det försvann så mycket men det försvann iaf det som borde plockas bort!!

Men jag fattar inte hur barnen fixar till en del saker... Hon har en massa spel och pussel varav ett av kubpusslen (naturligtvis favvisen...) med askungen har hon och en kompis lyckats ha bort EN bit... Och den kommer tillbaka det är jag helt övertygad om för detta har hänt förut (dock med andra leksaksbitar...) MEN hur funkar det eg??? =) Jag kommer förmodligen aldrig bli klokare på det heller....

Skrotan är som jag skrivit tidigare väldigt arg emellanåt och jag kan säga att det har fajtats här i dag/kväll... *phu* Så jag satt här med en gråtande liten skrota samtidigt som jag höll tillbaka mina egna... *hua* Det känns inge vidare... Men nu sussar hon gott den lilla och snart jag med hoppas jag! Har en lång dag imorgon och den börjar tidigt. *ryser*

Kram

Inga kommentarer: