tisdag 26 maj 2009

Man ska inte ropa hej...

Uppenbarligen ligger det nåt i det va? Ikväll brakade det loss för skrotan.... Hon skrek/slogs och sparkades som en ja, jag vet inte vad... Utbrott kallar jag det iaf.... Och allt för att hon inte fick riva sönder sina böcker.... Slutade väl iaf. Höll henne i famnen tills hon somnade... Hon kramades krampaktigt... *lilla hjärtat* Det är svin jobbigt om jag får säga det??? Önskar av hela mitt hjärta att hon får må bra igen snart!!!!

Em hade hon sin lilla polers här, "little A"! Och gissa om de hade roligt!!!! Jepps, DET hade dom! Kul för skrotan som varit hemma ett tag nu! Men imorgon ska hon på "jobbet" igen! Hon längtar till ALLA kompisarna!!! Jag är glad för hennes skull!!

Så nu ska jag försöka slappna av innan kudden lockar.....

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas dagen blir bättre i morgon, men det är tufft när ens barn mår dåligt och man dessutom är ensamstående.

Kram Mette

min skrota och jag sa...

Thanx, det gör jag med! Krams tebakers!