måndag 18 maj 2009

Ok dag iaf.

Hade möte i stan på fm och det kan man väl lämna där va och inte ens kommentera mer??? Jaja, jag var iaf där! *s* Men SEN blev det skojsigt!!

Träffade "lady D" och vi shoppade lite (först ska jag väl säga att det var HON och INTE jag som shoppade....*asg*) och sen hittade jag födelsedagspresent som skrotan ska ha med på kalaset till helgen! Så då är det kirrat också!! Kalasbra!! Sen var vi och käkade lunch och satt och "jäste" i solen *underbart* innan det bar av hemmåt.

Var då tvungen göra ett tfn samtal som jag velat slippa... Men det är ju bättre att ta tag i det direkt. Och nu är det gjort.... *suck* Det är väl konstigt, när man bestämmer en tfn tid med en myndighet och de struntar blankt i den tiden (Ok, de kan också få förhinder!) MEN de "envisas" med att ringa när man talat om att man sitter i MÖTE.... Neej, DÅ ska vi ringa... *suck* Men nu är det klart. Och det var ingen positiv "kick" man fick av det samtalet kan jag säga.

Skrotan har redan börjat må dåligt igen... "Olyckorna" haglar över henne nu.... *stackarn* Så jag vill bara krama om henne och önska att allt ont försvan.....

Kram

Inga kommentarer: