onsdag 20 maj 2009

Tröttare kanske??

Skrotan (och även jag ska tilläggas, absolut) fick en kalasavslutning på denna dag!! Nöjesparken med bästa polersen va??? Thanx little A!! Jag hade pratat m skrotan om att det inte skulle bli en massa åkning och absolut ingen karusell som går runt, runt... det var hon HELT med på! Så vi käkade middag snabbt som attan och tog bussen ner! Så idag har de små liven gjort sitt livs "premiär" i en "vuxen" attraktion!!! De båda gillar ju vatten så, why not!! det bästa var nog att mammorna gillade det nog nästan lika mycket som småtjejerna!!!! *asg*

Sä när vi sent omsider (via vissa omvägar!!) kom hem, fick duschat och käkat kvällis så däckade skrotan rätt snabbt kan jag säga.... *ler* Är hon underbar eller är hon underbar???

Så imorgon lär vi sova en stund kan jag tro!!!

Ska hänga lite tvätt nu innan jag också vill sova, är ff så himla trött...

Kram

Inga kommentarer: