torsdag 21 maj 2009

Fin dag idag!

Så kan man nog bäst sammanfatta dagen! Skrotan har haft en bra dag!! Och hennes huvudvärk har inte infunnit sig så jag kan pusta ut iom gårdagens tur!!! *känns skönt*

vi tog det lugnt på morgonen, hon är fortfarande trött den lilla, så man märker att hon varit utsatt för något. Hon får ont i skallen då hon är FÖR aktiv. Så vi slappade, spelade spel, plockade lite och mest bara var!! *underbart* Tänk att en sån liten varelse kan vara så STOR!!!! I ens liv då menar jag såklart!!!

Men SEN blev det full rusch!!! *asg* Little A förgyllde vår tillvaro (om det kan bli bättre??) genom att möta oss ute på gården och jisses vad kul de hade!! Vi var nog ute i någon timme innan det bar av in för att avnjuta en god fika på balkongen! Båda två är ena riktiga gottegrisar men guess what??? Frukten försvann INNAN sötsakerna!!! *asg* Sen ville de små liven ha nytt nagellack för de ska på kalas för en KILLE imorgon.... Att jag inte skrattade på mig, där satt de små på balkongen och spretade med fingrar och tår i solen för att det skulle torka.... Ja DET var en syn kan jag säga. Å fina blev dom (enl dom själva iaf och DET är ju huvudsaken!) De satt väl stilla sådär skulle jag vilja säga... Men nöjda var dom!!

Så vi hade vår lilla "extra tjej" här tills efter middagen då hon ville äta med oss!! Men då började de "spåra ur" då de var aptrötta!!! Men de har haft en kanon em iaf!! Thanx lady D för att du har en sån underbar liten tjej!!! =)

Så sen mös vi en stund (vi ÄR ju faktiskt lediga imorgon!!) innan vi nattades! Hon somnade rätt snabbt kan jag säga... *s* Hon var även bara TVUNGEN ringa "Bobo" för att berätta om bedriften hon gjorde igår!!! Hon är ju STOR tjej nu va!?!?!? *snyft*

Näe, ska fixa lite för imorgon har vi en lång lista att avklara innan kalaset!!

Kram

Inga kommentarer: