torsdag 6 maj 2010

Väskan packad!!

Gissa om skrotan är glader?? Väskan är packad och hon har fått med sig det (enligt henne själv) hon "behöver"!! ;) Jaja, det blir nog bra!

Så nu ska vi inte eller jag snarare då skrotan sover, göra så mycket mer för dagen!! Och upp i "ottan" imorgon för att åka iväg!

Ska bli riktigt skönt att komma iväg! Jag hade ju ett möte idag på em som jag "bävade" inför men det visade sig att det gick riktigt bra!! Så för en gångs skull på länge så känner jag mig oerhört nöjd med vad jag presterat!!! ;) Önskar det håller i sig och löper hela vägen nu bara!! ;) *hoppas, hoppas*


Jag tror all luft jag hade i princip bara gick ur mig efter mötet, men ändå på ett "bra sätt"! Och det är väl inte helt fel!! Så nu ska jag ta min bok och gå och lägga mig och läsa lite tror jag!!

Natti, natti på er därute!!

Kram

Inga kommentarer: