torsdag 20 maj 2010

Det närmar sig...

Nu börjar fjärlilarna flyga runt i magen "på riktigt"!!! Snart, snart, SNART är det dags för oss att komm ain i vårt lilla hus!!!! Ska bli så supert!!!! ;) Skrotan är sååå nöjder och så (absolut) är jag med!!! Känns hur bra som helst!!!

Jag har börjat planera mer i "detalj" nu och det känns kul, skrämmande, spännande och oroande allt på samma gång!!! Men det blir nog bra!!! Har världens bästa vänner OCH (sist men ABSOLUT inte minst!!) världens bästa föräldrar!!! Så det kan ju inte gå annat än bra eller??? ;) En av mitt största utmaningar här i livet kan jag nog säga... *ler med HELA ansiktet*

Nu har jag avnjutit räkor med ett glas rosé och ska strax krypa till kojs för att "ladda" inför ett vitkigt möte imorgon fm!!!! Ha en underbart bra kväll mina vänner!!!

Kram

Inga kommentarer: